Totaal aantal pageviews

maandag 30 juli 2012

Marije's Wonderland




Hier kun je voorbeelden zien wat ik zoal allemaal heb gemaakt. Alle producten zijn uniek en handgemaakt. In mijn webshop heb ik verschillende categorieën, er is een categorie waar ik broches van vilt en gehaakte exemplaren verkoop. Ook heb ik een categorie met huis decoratie producten, onder deze categorie kun je stoffen hartjes vinden en glaasjes voor waxinelichtjes.  
Verder kun je een categorie met telefoonhoesjes vinden, deze telefoon hoesjes worden op maat gemaakt en naar wens persoonlijk gemaakt. Dus stel je hebt een iphone en je wilt graag een paars gehaakt telefoonhoesje met een vlinder erop dan kan ik dat voor je maken. Dit kost 15,00. Er zijn verschillende afbeeldingen van vilt mogelijk. Het is mogelijk om een zelf gemaakt ontwerp door mij uit te laten voeren, afhankelijk van de mogelijkheden. 
Tenslotte heb ik nog een andere categorie, gehaakte beestjes. Hieronder vallen Amigurumi poppetjes die ik gemaakt heb via een patroon op internet of uit het boekje van Ana Paula Rimoli, lieve knuffels zelf haken en superlieve figuurtjes zelf haken. Dit zijn super schattige, kleine poppetjes.

Cute hè
Ben je nieuwsgierig geworden naar mijn webshop, je kunt hem hier bekijken. Schrijf je gelijk in voor de nieuwsbrief, dan wordt je op de hoogte gehouden van nieuwe producten en actie's.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen