Totaal aantal pageviews

maandag 30 juli 2012

Mijn Webshop, Marije's Wonderland

Ooit, in een ver verleden ben ik dit blog gestart, na een paar berichten ben ik er mee gestopt en nu 3 jaar later kwam ik dit weer tegen toen ik inlogde op mijn google account. Best grappig om te lezen, waarschijnlijk leest uberhaupt niemand mijn blog maar ik wil toch even reclame maken voor mijn webshop die ik inmiddels heb geopend. Daar ben ik zelf eigenlijk best trots op. Ik verkoop er zelfgemaakte spulletjes. Gehaakte dingen of dingen voor in huis. Ook maak ik telefoonhoesjes voor de smartphones van tegenwoordig, die zijn zo groot dat ze niet meer in je broekzak passen en ze krijgen snel krassen door het grote scherm. De hoesjes in de de winkels zijn niet echt leuk en vaak passen ze niet goed om je telefoon. Vandaar dat je bij mijn webshop een uniek hoesje kunt bestellen, deze wordt op maat gemaakt voor je telefoon en in de kleur die jij leuk vindt. eventueel kan je er een afbeelding met vilt op nemen.

Je kunt mijn webshop hier vinden. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.  Marijeswonderland

Als je je inschrijft voor mijn nieuwsbrief wordt je op de hoogte gehouden van nieuwe producten. Op dit blog wil ik verdere ontwikkelingen en creatieve uitspattingen laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen