Totaal aantal pageviews

vrijdag 24 augustus 2012

Nieuwe Telefoon hoesjes, zpagetti kussen

Vandaag had ik een vrije dag dus ik heb wat aan mijn webshop gewerkt, ik heb nieuwe telefoonhoesjes in de webshop geplaatst. Zelf ben ik erg blij met het resultaat van het telefoonhoesje met de tekkel. Een hond tekenen is niet echt mijn ding en dan ook nog met leer maken. Moeilijk... Maar ik ben erg blij met het resultaat.

Today I was free from work, so I've workt an bit on my webshop. I've put some new phonecase's in my webshop. I love the result of the phonecase with the Dachehund. I'm not good in drawing a dog and it's also made of real leather. difficult... But a really love the result of it.
Tijd geleden heb ik ook een telefoonhoesje gemaakt met daarop een afbeelding van de Eiffeltoren. De Eiffeltoren alleen vond ik een beetje saai dus ik maakte er nog een hartje in en een vlag op de top. De applicatie is trouwens gemaakt van kunstleer, wat overigens makkelijker werkt als met echt leer.

A while a go I've made a phonecase with a picture of the Eiffeltower on it. An Eiffeltower alone was a bit boring, so I've made a heart on it and a flag on the top of it. The application is made of fake leather, which is easy to work with compared with real leather

Een tijd geleden kocht ik ook een bol Zpagetti haakkatoen in het oud roze, ik had daarvoor nog geen idee maar ik vond hem zo mooi dat ik hem moest kopen. Na een tijdje op zolder te hebben gebivakkeerd heeft hij nu eindelijk zijn doel bereikt. Ik vond in een hobbyblad een patroon van een kussen gehaakt met Hoooked Zpagetti en dat wilde ik wel proberen. En dit is het resultaat: 

A while a go I've bought a ball Hoooked Zpagetti in old pink colour. I hadn't got a plan for it, but it was so pretty that I have to buy it. After a while laying on the attic, it finaly has a purpose. In a hobby magazine I've found a pattern of a crochet pillow with Hooked Zpagetti, so I wanted to try it. This is the result:

 Hij is gehaakt in een spiraal met stokjes, op de foto lijkt hij wat klein maar de diameter is 40cm. Ik heb er een roze binnenhoes in gemaakt, omdat je een beetje tussen de steken door kunt kijken. 

It's crochet in a spiral with dubble crochet. On the picture it looks smaller but it's 40cm /15,7 inch diameter. I made an inner pillow in pink, because you can see a bit through the crochet holes.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen