Totaal aantal pageviews

donderdag 13 december 2012

Kerst Update

De kerstspullen zijn weer tevoorschijn gehaald en het huis is weer gezellig gemaakt. De kerstboom staat en de vensterbank staat weer vol met mijn gehaakte kerstcreatie's. Ik heb mijn rendiertje eindelijk af, ging meer tijd in zitten dan ik dacht. Vooral in het in elkaar zetten. Maaaar, hij is dan ook erg schattig geworden. Ik haakte nog een rood/wit sjaaltje om hem echt in de kerstsfeer te helpen en zo heeft ie het ook niet zo koud ;)

De cactus die het hele jaar al op mijn vensterbank bivakkeerde kreeg een kerst update in de vorm van een gebreid mutsje, wat ik niet zelf maakte. Wat eigenlijk een eierwarmer is.

Ook nog even wat fototjes van de gemaakte dingen in de kerstboom, hij is weer paars dit jaar. 





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen