Totaal aantal pageviews

zaterdag 25 mei 2013

Granny krukje



Ik kocht een oud krukje in een kringloopwinkel, verfde het en haakte er een granny hoesje voor. Dit was nog puzzelen omdat het krukje niet vierkant is. Maar ik vind het aardig gelukt. Ik gebruikte 5 kleuren in naturel, beetje pastel kleuren. Aan de onderkant reeg ik een elastiekje zodat je de hoes er nog af kan halen om eventueel te wassen.
Wat zijn granny's toch verslavend om te maken, het smaakt alweer naar meer.
Eerst ben ik nog bezig met een kussenhoes, nog geen foto's van. Coming soon...
Krukje 'kaal'

2 opmerkingen:

  1. Nog geen reacties gehad op dit mooie krukje? Ongelooflijk zeg! Hij is onwijs leuk. Bij mij staat er ook nog zo'n bruin krukje te wachten. Je brengt me op een idee. Ik ga je volgen, je hebt een leuke blog. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke berichtje, leuk om te horen dat ik iemand geïnspireerd heb :D fijn dat je me nu volgt

      Verwijderen