Totaal aantal pageviews

woensdag 10 juli 2013

Dekentje

Ik zie er altijd veel voorbij komen in blogland en op internet, van die leuke gekleurde dekens met allerlei mooie patronen. Ik was op vakantie in Spanje en ik dacht: dat wil ik ook, dus ik ben daar begonnen aan de deken en ik heb op de terugreis naar huis de hele tijd zitten haken. Het leek wel een haakmarathon. Na ongeveer 12 uur achtereenvolgens haken kreeg ik wel iets last van mijn handen... heel raar haha :)
Ik had niet zoveel kleuren bij me op vakantie en twijfelde een beetje over de combinatie die ik gemaakt had, maar nu niet meer, het word een mooie denken. Er moeten nog wel wat uurtjes haken ingestoken worden voordat een volwaardige deken is. Ik heb trouwens de steek uit het boekje Haken, van de Action. Het is een Ripple steek.

Ik heb op vakantie ook een paar baby slofjes gehaakt, lekker makkelijk op het strand en bij het zwembad. Ik ben nu ook nog bezig om een gehaakt hoesje te maken voor over een krukje. Binnenkort daar meer over.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen