Totaal aantal pageviews

donderdag 15 augustus 2013

Laatste projectjes

Zo weer even een berichtje van mij, is al weer even geleden...
Maar natuurlijk zat ik niet stil :)

Ik kocht bij Echtstudio een rammelaartje, eigenlijk een klein doosje wat je ergens in kan verwerken. Ik had het idee van een dobbelsteen van stof. Maar uiteindelijk vond ik iets gehaakt leuker, omdat ik dan meer kleuren kon gebruiken. Ik haakte 6 grannysquares en allerlei felle kleuren, en haakte gelijk wat restjes op. Ik gebruikte haakkatoen en haaknaald 3.0.
Voor de binnenkant maakte ik een vierkant van zwarte stof, toen hij in elkaar zat, bleek dat het niet echt een vierkant was geworden. Het was eerder een bal, maar wel een leuke en gekleurde bal met een rammelaar erin. Leuk voor baby's en jonge kinderen om mee te spelen.





Ook haakte ik een vlaggenlijn van restjes wol, deze zijn ook gemaakt van 3 hoekige grannys. Ik maakte het in blauwtinten, misschien leuk voor in een kinderkamer van een jongetje.

Verder ben ik nog bezig alle restjes op te haken, maar nog steeds een hele berg liggen. Nu bezig met een Granny Square kussensloop van restjes. Volgende keer daar meer over.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen