Totaal aantal pageviews

zaterdag 7 maart 2015

Baby slofjes voor een meisjes

Ik haakte nog een paar baby slofjes, gewoon omdat ik ze zo leuk vind om te maken en ze er super schattig uit vind zien. Deze zijn voor een meisje, ik vind ze erg leuk geworden. Mijn andere gehaakte slofjes zie je hier. Het bovenste randje is ook anders dan bij het vorige paar. Ik haakte met Catania Grande, 100 % katoen. 


Even verdergaan over mijn deken van een aantal blogberichtjes geleden. (link)  Ik ben lekker bezig met mijn deken van granny vierkantjes, de draadjes zijn inmiddels afgehecht en ik ben bezig om ze allemaal aan elkaar te naaien. Daarna ga ik er nog een rand om haken, ik weet nog niet hoe ik dat ga doen en welke kleur ik daarvoor ga gebruiken. 
 Ik vind het effect al erg leuk worden, hij wordt uiteindelijk vierkant. In rijtjes van 15/ 15 vierkantjes. 



1 opmerking: