Totaal aantal pageviews

donderdag 5 maart 2015

Dekens!

Ik ben echt gek op dekentjes, zeker als het om dekentjes haken gaat. Een deken haken is echt een geweldig project. Momenteel ben ik nog bezig met mijn deken van kleine Granny's, zie het blogbericht hier, maar zoals elke haakster ben ik al weer aan het nadenken over een volgend project. Ik ben echt fan van Pinterest en ik kijk dagelijks wel even voor nieuwe inspiratie. Ik heb ook een bord met gehaakte dingen en ik volg ook mensen die haken. Zo kan ik nieuwe dingen ontdekken.
Wil je mij ook volgen en zien wat ik leuk vind, voeg me dan toe op Pinterest onder de naam Marije Troch.

Ik zou nog wel een deken willen maken in aarde/ natuurtinten of in pastels.
Dit vind ik echt een gaaf effect hebben

Mooie kleuren die gebruikt zijn, dat zou mooi passen in mijn huiskamer

Mooi kleurgebruik en patroon!

CAL deken in aardetinten
En natuurlijk hou ik ook erg van kleur, dus dit is mijn inspiratie voor gekleurde dekens.
Wat een mooie kleuren!

Mooie CAL kleuren!

Dit zou ook een mooie deken kunnen zijn

Oke, dit is breien en dat kan ik niet..., maar gehaakt in stokjes zou dit patroon ook gaaf zijn. 

Om nog wat restjes op te maken, de rand maakt het toch tot 1 geheel

Dit wil ik echt gaan proberen, een granny ripple deken halen. Mooi effect met 2 kleuren.

Daar komen de voorjaarskleuren weer ;)

Mooie kleuren, ook handig om restjes op te maken

Nog meer voorjaarskleuren, wat een vrolijkheid

1 grote granny als deken, ook leuk bedacht! En lekkere vrolijke kleur

Deze is ook erg mooi, zou in natuurtinten ook erg gaaf zijn!
Wat een idee├źn en zo weinig tijd :P
Hebben jullie daar ook last van?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen