Totaal aantal pageviews

zondag 1 maart 2015

Etuitjes haken inspiratie

Voor een volgend project wil ik etuitjes gaan haken. Ik heb al wat inspiratie opgedaan op Pinterest en de dingen die ik gevonden heb, wil ik graag met jullie delen. Ik hou van functionele gehaakte spullen. Want dan gebruik ik het ook en is het niet alleen maar voor de sier.
Tasjes, sjaals en etuitjes dus, zijn voor mijn spullen waarvan ik er nooit genoeg heb.
Ik heb nog zo'n portemonnee beugel liggen, dit vind ik erg mooi! 

Wat een vrolijke voorjaarskleuren!

Leuk die diagonale granny's, nooit aan gedacht om het zo te maken en mooie kleuren ook!

Mooie kleuren en mooie steek
Ik maakte al eens etuitjes van kleine granny's (hier), misschien dat ik zoiets weer ga maken in een andere kleurstelling.

Hier zag ik ook leuke etuitjes

Ik begin ook helemaal in de voorjaarssfeer te komen, dat merk ik aan de kleuren die ik leuk vind. Mooie pastels en vrolijke kleuren. Ik vind het altijd een leuke tijd, dus van mij mag het al voorjaar worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen