Totaal aantal pageviews

woensdag 18 maart 2015

Gehaakt mandje

Afgelopen weekend was ik met mijn familie een weekendje weg in Limburg en heb ik in de vrije uurtjes heerlijk aan mijn deken kunnen werken. Alleen de rand moet ik nog afmaken en dan zal ik foto's maken van het eindresultaat. Nu mijn dekentje bijna af is, heb ik weer tijd voor andere projectjes.  

Ik haakte een leuk mandje in bobble steek, deze was in een avondje klaar. Maar dat maakt hem niet minder leuk. 
De bodem is gemaakt van stokjes en de zijkanten met de bobble steek. Ik vind hem erg leuk geworden! Ik stopte er mijn garen voor mijn volgende projectje vast in. 
Mijn volgende projectje is zoals je ziet in pastel kleuren. Ik kan jullie nu nog niet zoveel laten zien, maar zodra er al meer zichtbaar is, zal ik hier foto's plaatsen. Het garen is echt super zacht!
Ik ben benieuwd hoe het wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen