Totaal aantal pageviews

zaterdag 12 september 2015

Granny theelicht houders


Omdat het weer omslaat en het herfst wordt, vind ik het leuk om de decoratie in mijn huis hier op aan te passen. 
Ik had al erg lang restjes DMC borduurgaren liggen. Ik had nog niet echt een project er voor en omdat de strengen niet erg lang zijn, kan je er geen grote projecten mee maken. 



De kleuren waren precies in de herfst-look die ik in mijn hoofd had. 
Dus ik heb 2 theelichthouders ervan gemaakt. 
Ik haakte 8 granny vierkantjes en ik had 2 vierkanten glazen potjes waar deze precies om heen paste. 
4 vierkantjes werden rood/bruin en de andere 4 legergroen/bruin. 

Ik vind ze zelf erg leuk geworden en ze staan nu gezellig op het dressoir naast de tv. 
Heb jij al iets in de herfst sfeer gemaakt?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen