Totaal aantal pageviews

zondag 27 september 2015

Ombre sjaal


Wat een leuke sjaal is het geworden! Ik had al een tijdje het idee van een ombre sjaal in mijn hoofd. Ik kocht 7 bolletjes Pingoin pingofine wol. 2 in het zwart, 2 in heel donker grijs, 2 in wat lichter grijs en 1 in licht grijs. De sjaal is 2 meter geworden, en elk vlak is 29 cm lang geworden. Dit haalde ik precies met 1 bolletje. Ik gebruikte de puffstitch om de sjaal mee te haken. Ik vind dat altijd een lekkere steek om mee te werken. Na een paar dagen had ik de sjaal al af. 
Het garen is ook echt super zacht en soepel.
Laat de winter maar komen ;)


Ik maakte ook nog foto's van mijn poncho en met mijn gehaakte tas. Op de tas heb ik nog een gehaakte bloem broche gemaakt. hier lees je over de tas
en hier lees je over de poncho 




3 opmerkingen:

  1. De sjaal is superleuk! Ik vind de puff-steek ook tof om te haken :-)
    En de poncho is echt knap! Je tas is dan weer heel vrolijk en zal de grijze dagen wat opfleuren!
    Vind het allemaal heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Het is een heel groot contrast tussen de tas en de sjaal inderdaad ^_^ maar daar word ik inderdaad vrolijk van

      Verwijderen
  2. Wat mooi gemaakt allemaal, je sjaal vind ik echt super.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen