Totaal aantal pageviews

vrijdag 18 september 2015

Pannenlappen




Het is een leuk project voor tussen door. Ik haakte een set pannenlappen in grijstinten. De pannenlappen zijn van 100 % katoen en gaan daarom jaren mee. 
Ik heb inmiddels echt veel pannenlappen en vind het leuk om lekker te wisselen en hang ze ook altijd zichtbaar in de keuken. (hier zie je een ander blogbericht over pannenlappen) Dat fleurt de boel gelijk op.
Het patroon is heel simpel. Je haakt gewoon een cirkel met stokjes en wisselt de kleuren af. Je haakt dan 2 cirkels aan elkaar met een sierrandje en een haakje om hem ergens op te kunnen hangen.

Ik vond ergens nog een niet afgemaakte blauwe pannenlap, dus die heb ik gelijk afgemaakt ( alleen het sierrandje moest er nog opgemaakt worden.)

Hebben jullie ook iets waar je helemaal gek van bent en blijft maken? en eigenlijk al te veel van hebt :P
Laat je het weten in een berichtje?

4 opmerkingen:

  1. They're beautiful. I like the subtle change of color. They look chic.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik ontdekte je blog via de link party op Annemaries Haakblog en ga je volgen vanaf nu!
    Leuke dingetjes hier...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen